ברוכים הבאים לאתר הסטודיו שלי. שמי שני אוסישקין,
כשהייתי ילדה אהבתי לעצב את החדר שלי כל פעם מחדש, משרטטת על דף משבצות את הבלטות ובהתאם הזזתי את הריהוט שלי בחדר ממקום למקום.
כשבגרתי הגשמתי את החלום ילדות שלי וסיימתי בהצטיינות לימודי עיצוב פנים. בשנים האחרונות אני גם מרצה באקדמיה לעיצוב פנים ומלווה כמנטורית מעצבות פנים ועצמאיות בתחילת דרכן המקצועית.
מעל 10 שנים שאני מגשימה חלומות של בתים, משפחות וזוגות וליוויתי משפחות רבות בתהליך השיפוץ והבניה של ביתם.
על אופן העבודה בסטודיו והעקרונות המנחים אותי- תקראו עוד מעט… אבל עיצוב זה לא הכל- התהליך כל כך משמעותי גם בשבילי וגם בשביל המשפחה- אני אוהבת לתת את מקסימום הבהירות והפרקטיקה לצד ליווי וקשר אישי, הקשבה, סבלנות ושירות מעולה.
הקשר הקרוב שנוצר עם בני המשפחה באופן טבעי בכל פרויקט והקושי מצד כולנו להיפרד בסוף – תמיד מסמלים עבורי את הצלחתו של הליווי.
אני אוהבת את מה שאני עושה. אני מרגישה שאני נותנת ערך של משפחתיות, רוגע ובטחון ללקוחותיי וזה מייצר תשוקה בלתי פוסקת להמשיך במה שאני עושה.
אשמח להיפגש, להכיר וללוות אתכם באחד אבני הדרך החשובים בחייכם. 
הסטודיו ממוקם במושב כפר הס הקסום, בלב השרון.  
שלכם,
שני.
בנייה או שיפוץ אלו מהחוויות המיוחדות בחיינו- אנו חולמים איך יראה הבית שלנו ומתרגשים לקראת תחילת המהלך.
לכן אני רואה את ליווי הסטודיו כמכלול העוטף את לקוחותינו כדי לייצר כמה שיותר סדר, הבנה ושקט לאורך הפרויקט.
 
מזמינה אתכם להיכנס לדפי האתר השונים, לבחון את שלבי הליווי, להציץ בפרויקטים נבחרים, בכתבות ממגאזינים שונים
וליהנות מהמאמרים השונים בבלוג שלי.

מה מייחד את הסטודיו שלי?

 
יכולת חשיבה יצירתית ומקצועית בתכנון התורמת למציאת פתרונות ייחודיים – ניצול מרבי של השטח, נוחות מחייה ואחסון נדרש.
כל זאת  לצד ראייה עיצובית מדויקת, מרשימה, בלתי מתפשרת.
 
בנייה או שיפוץ בית מלווים בהתלבטויות רבות (ובלבול רב מההיצע העצום), עבודה מול בעלי מקצוע רבים ושונים וכמובן שזו ההוצאה מהגדולות בחיינו. אני מביאה עימי לעבודה כמעצבת את הראייה הרחבה יחד עם החשיבה על הפרטים הקטנים הנדרשים במהלך הדרך. איך אני עושה זאת? הכוונה ותוכנית עבודה מסודרת וברורה לאורך כל הליווי, כגון- שאלוני הכוונה, ניהול לו"ז ותהליך הליווי, פורמט תקציב, כתבי כמויות ועוד. הסדר והארגון שהם הבסיס לעבודתי תורם רבות ללקוחותיי בביטחון ובהבנת הפרויקט ומונע בלבול וחוסר אונים.
 
שימוש בצבעים רכים וחומרים טבעיים. אני מאוד אוהבת ומתחברת לסגנון הנורדי (סקנדינבי) אשר מצליח בפשטות, צבעוניות מונוכרומטית ושימוש בחומרים טבעיים לייצר חללים מלאים בסטייל, חמימות ותחושת ביתיות.
 
סגנון החיים, התחביבים, האהבות וחיי היום-יום מהווים מבחינתי בסיס לתכנון. בני המשפחה הם אלו שבסופו של דבר גרים בבית, מתנהלים בו ונהנים ממנו ביום יום. על כן חשוב לי כי התהליך יעשה ביחד. אני מאמינה בקשר אישי, הקשבה, סבלנות ושירות מעולה. הקשר הקרוב שנוצר עם בני המשפחה באופן טבעי בכל פרויקט והקושי מצד כולנו להיפרד בסוף – תמיד מסמלים עבורי את הצלחתו של הליווי.
 
בסטודיו קיים מאגר גדול של מניפות צבעים, חומרים שונים, דוגמאות, מפרטי מוצרים ועוד. מאגר זה חוסך לא מעט הסתובבויות באולמות תצוגה ובנוסף מאפשר לנו לבחון בנוחות את שילוב האלמנטים השונים הנבחרים לבית.
 
כמושבניקית כל חיי, אני מאמינה כי הטבע המקיף את הבית הוא חלק בלתי נפרד מהבית עצמו. בכל בתי הקרקע אותם אני מתכננת, אני אוהבת לחבר בין הפנים לחוץ באמצעות אלמנטים אשר מתחילים מחוץ לבית וממשיכים פנימה, יצירת אדניות וספסלים מיוחדים וכד'. וכמובן התייחסות בתכנון לאלמנטים מעניינים בחוץ אשר חייבים ליהנות מהם גם בבית (כמו עץ מיוחד, נוף למרחב).
 
ליווי הפרויקט על ידי מעצבת פנים אינו נחשב היום למותרות- הידע הרב שרכשתי, ניסיון בשטח, ההקשבה לרצונותיכם ושימת דגש על תקציבכם לצד המקצועיות הבלתי מתפשרת- כל אלו יעזרו לכם למנוע טעויות וסיבוכים מיותרים בעת השיפוץ והבנייה ונועדו לחסוך זמן וכסף.
 
לאורך השנים אספתי לצדי בעלי מקצוע איכותיים ואמינים אשר מלווים אותי בפרויקטים השונים ואני שמחה להמליץ עליהם גם לפרויקטים החדשים. העובדה שעבודה משותפת ומוצלחת נעשתה בעבר תורמת לתקשורת השוטפת בין בעלי המקצוע לביני, לזרימת הפרויקט וכמובן לתוצאה הסופית. בנוסף אני מבצעת בסטודיו לא מעט שיתוף פעולה עם מפקחי בנייה, מהנדסים, אדריכלים ואדריכלי נוף אשר ניתן לערב בפרויקט בהתאם לצורך.
 
חלק בלתי נפרד מתהליך התכנון בסטודיו הינו יצירת הדמיה. ההדמיה מלווה אותנו מהתכנון הראשוני ועד הבחירות הסופיות. כך גם אתם תוכלו לראות ולהבין מה מתחולל אצלי בראש, תדעו לקראת מה הם הולכים וללא הפתעות. ההדמיות מבוצעות בסטודיו ולכן לא כרוכות בתוספת עלות.
 
כחלק מהליווי המלא אני מגיעה לא מעט פעמים לאתר הבנייה או השיפוץ על מנת להיפגש עם בעלי המקצוע השונים, לעבור איתם על התוכניות וליישר קו לפני תחילת עבודתם. האהבה לנעול נעלי עבודה ולצאת לשטח לראות את הבית קורם עור וגידים יחד עם שעות השטח הרבות שצברתי תורמים רבות במציאת פתרונות יצירתיים לבעיות שצצות בשטח (וכן זה קורה… בעיקר בשיפוץ כשיש סודות המסתתרים לא פעם בקירות הקיימים). בעלי המקצוע פוגשים אותי פנים מול פנים, יודעים שיש מישהו מקצועי לדבר אתו ושיש מי שנותן מענה מקצועי עבורם.

אשמח להזמינכם לפגישת היכרות נעימה

ולהתחיל לתכנן יחד את הבית החדש שלכם!

 

 לתיאום פגישת היכרות ללא התחייבות –

מלאו את הפרטים מטה

ואחזור אליכם בהקדם

מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי גם ברשתות החברתיות –

לעוד טיפים, השראה ומעקב אחרי פרוייקטים משולחן העבודה! 

מוזמנים ליצור עימי קשר

052-8701204

כתובת הסטודיו: כפר הס, לב השרון. פגישות בתיאום מראש בלבד

© כל הזכויות שמורות לשני אוסישקין בלבד

שנדבר? רק נשאר להשאיר פרטים ואחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן