כתב כמויות לשיפוץ הבית - להורדה אונליין למחשב שלך!

אתם מרגישים שלא יודעים איך להתחיל את ההתקשרות מול בעלי המקצוע לקראת השיפוץ?

מה לבקש מהקבלן? איך לתכנן את הרכישות? 

כל פרוייקט שיפוץ ובנייה שאני מוציאה מהסטודיו- מתחיל בכתב כמויות! 

במשך השנים פונות אליי משפחות רבות שמעוניינות לבצע שיפוץ קל בביתם, אך ללא עלויות ליווי של מעצבת פנים ומבקשים ממני כלים פרקטיים והכוונה כדי שיוכלו לצאת לדרך לבד. בפרוייקטים שאני מלווה אני נוהגת לייצר סדר ובהירות בפרוייקט- לכל המעורבים- למשפחה שמלווה, לבעלי המקצוע וגם לעצמי… אז למה שלא אעשה גם לכם סדר?

חוברת הדרכה בליווי קובץ אקסל לכתב כמויות מפורט 

לתכנן נכון את מרכיבי השיפוץ, לדעת מה לבקש מבעלי המקצוע 

ולא להיות מופתעים מתוספות במהלך השיפוץ!

למי זה מתאים? 

 

  • אתם שעומדים לשפץ את הבית באופן עצמאי – אתם יודעים מה אתם רוצים לעשות, פירטתם לעצמכם את הדברים ורוצים להעביר את הפירוט לבעלי מקצוע באופן יותר מקצועי ולוודא שלא שכחתם דבר. 

  • יש לכם תוכניות של אדריכל או מעצבת, ואתם רוצים לוודא שגם הדברים שאינם מופיעים בתוכניות – יילקחו בחשבון בעת תמחור הקבלן. 

  • מעצבי פנים ואדריכלים שרוצים לתת כלי נוסף ומקצועי ללקוחותיהם. 

מה זה כתב כמויות ולמה הוא קריטי לפני תחילת השיפוץ?

כתב כמויות הינו מסמך החשוב ביותר לפני יציאה לעבודת שיפוץ ובניה. הכתב כמויות לוקח את תוכניות הבית ומפרק אותך לחלקים קטנים ביותר ומכמת אותם. 

כתב כמויות צריך להיות מסודר לפי שלבים או תחומים שונים, כגון: הריסה, בניה, חשמל, אינסטלציה, עבודות מסגרות, צבע, טיח ועוד ועוד… 

כתב הכמויות מייצר יישור קו ביננו לבין הקבלן לפני תחילת העבודה- כאשר העבודה מפורטת ועל כל סעיף נדע מה העלות באם נחליט שלא לבצע או להוסיף. 

בבניה– כתב הכמויות מפרט גם את חומרי הגלם, ומי שמכין את כתב הכמויות הינו כימאי/מפקח הבניה והמהנדס. לכן כתב הכמויות המצורף כאן אינו מתאים לפרוייקטים בבניה. 

 

החשיבות של כתב הכמויות היא הירידה לפרטים של מפרט העבודה והעלויות, לפני שהעבודה בשטח יוצאת לפועל.

כך תוכלו ליהכנס לפרוייקט בראש שקט שכל בעלי המקצוע מבינים את פיירוט העבודה, מחוייבים אליו ואנו ממעיטים משמעותית את העלויות הלא צפויות. 

מה כוללת החוברת שאקבל?

  • קובץ אקסל בן 14 עמודים עם כתב כמויות.

  • הקובץ מסודר באמצעות לשוניות לפי תחומים שונים בעבודות הנדרשות בשיפוץ-הריסה, בניה, אינסטלציה, חשמל ותאורה, צבע, חיפוי וריצוף ועוד….בכל לשונית -מגוון פעולות נדרשות לביצוע.

  • תוכלו לעדכן את הכמות הנדרשת לפי השיפוץ שלכם בטבלה- על מנת לקבל מחיר מדוייק מהקבלנים (ומה שלא רלוונטי- למחוק/להשאיר ריק)

  • בסיום כל טבלה-הערות לבעלי המקצוע השונים- מה לדרוש כדי לקבל את איכות העבודה הנכונה וטוב ביותר. 

  • הקובץ מכיל נוסחאות מלאות לסיכומים בכל תחום ושל השיפוץ במלואו

איך החוברת תעזור לי?

  • הבנה של כל המורכבויות ופעולות הנדרשות לשינויים עליהם אתם חולמים בבית. 

  • הקובץ נשאר אצליכם במחשב ותוכלו לערוך אותו לפי הצרכים שלכם ולאורך השיפוץ.

  • אחרי שערכתם את הקובץ לפי השיפוץ שלכם-  העבירו לבעלי המקצוע כדי לקבל מהם תמחור מפורט. תמחור מפורט יוצר בהירות מול בעלי המקצוע- שום דבר לא "יישכח" ולאחר מכן יתומחר בהפתעה במהלך או בסיום השיפוץ. 

  • אם נשלח לכולם את אותו הקובץ לתמחור והתייחסות במכרז הקבלנים -הדבר ייקל עליכנו בהשוואת מחירים, בניהול מו"מ ולהבהרות מול בעלי המקצוע

  • באם תחליטו לצמצם בתקציב- תוכלו לבחון את העלויות השונות – ולהחליט מהיכן מצמצמים. הכל ברור מול העיניים! 

"היו לי את כל התוכניות ביד, ואז הקבלנים שפניתי אליהם לקבל הצעות התחילו לשאול שאלות. הבנתי שאני לא יודע את כל מה שדורשת השיפוץ. הקובץ עשה לי סדר מה ללבקש מהקבלן, הבנתי דברים שלא חשבתי עליהם שכלולים בעבודה, עזר לי לבדוק כמה הצעות מקבלנים שבדקתי לפני השיפוץ והיה חלק מהחוזה שעשיתי מול הקבלן שנבחר וגיבה אותי כמה פעמים בשיפוץ. המיילים שהגיעו עם הקובץ היו הפתעה משמחת לאישתי- ועזרו לה לבחור דברים לבית בצורה נכונה . תודה"
יואל ל

הכנתי לכם את קובץ כתב הכמויות המלא- לרכישה מיידית בה תקבלו ישירות את הקובץ למייל- עכשיו!

עלות – 350 ש"ח 

עד סוף החודש- 169 ש"ח בלבד!

השימוש במוצר הוא לשימוש הפרטי של רוכש הקובץ. אין לשכפל, להעתיק, להעביר הלאה את הקבצים או חלק מהם. 

הפצת הקבצים הינה אסורה. המוצר הינו מוצר דיגיטלי ולא ינתן החזר כספי לאחר שליחת הקבצים למייל אותו הזנת.

כל הזכויות לשני אוסישקין וכל שימוש מסחרי/ הפצת הקובץ אסורה בהחלט.

בונוסים נוספים במתנה

קובץ אקסל נוסף לעזרה ברכישות הנדרשות לבית - ריהוט, פרטי עיצוב, סניטציה... - מחולק לפי סוגי רכישות וגם לפי חדרים.... קובץ נוח, מפורט שעושה סדר בראש ובכיס. (שווי 150 ש"ח)
במשך 4 ימים לאחר רכישת קובץ כתב הכמויות- תקבלו מידי יום מייל עם המון טיפים והכוונה לתכנון ועיצוב נכון - חדרי רחצה, מטבח, חדרי שינה ואיך להתכונן ולנהל את ימי הרכישות נכון כדי לחסוך זמן, כסף וכאבי רגליים... (שווי 400 ש"ח)
בסטודיו מבחר מסלולים ליעוץ- פרונטאלי או בזום. לרשות רוכשי קובץ כתב הכמויות- 5% הנחה חד פעמית להזמנת שירותי יעוץ - לניצול עד 3 חודשים מיום רכישת הקובץ. אין כפל מבצעים.

היי, נעים להכיר. 

שמי שני אוסישקין, בעלת סטודיו לעיצוב ותכנון פנים המתמחה בתכנון ושירותי עיצוב פנים לבנייה ושיפוץ בתים פרטיים  ודירות מגורים באזור השרון והמרכז.

ייחודיות הסטודיו הינה ביכולת התכנון הגבוהה- מציאת פתרונות יצירתיים ומיוחדים בתכנון הבית וזאת לצד יכולת ראייה עיצובית מדויקת ועדכנית, מרשימה ובלתי מתפשרת.

אני רואה לנגד עיני את חשיבות ההכוונה והסדר במהלך ליווי הפרויקט, זאת באמצעות תכנית עבודה הכוללת יצירת לוח זמנים ומשימות מפורט, התאמת תקציב הבניה / תקציב השיפוץ וליווי צמוד ואישי של לקוחותינו לכל אורך הפרויקט.

סגנון העיצוב המזוהה איתי נע בין כפרי מעודן למודרני נקי, אשר עושה שימוש בצבעים רכים וחומרים טבעיים.

זהו תהליך יצירה שלי ושל לקוחותיי, יחד, והתוצאה הסופית הינה בית משפחתי, מעוצב, שמחכים לחזור אליו בסוף היום ולבלות בו יחד עם האנשים שאנחנו אוהבים.

אשמח ללוות אתכם ביצירת ביתכם

שלכם, שני

רכשו עוד היום את כתב הכמויות!

עלות – 350 ש"ח 

עד סוף החודש- 169 ש"ח בלבד!

השימוש במוצר הוא לשימוש הפרטי של רוכש הקובץ. אין לשכפל, להעתיק, להעביר הלאה את הקבצים או חלק מהם. 

הפצת הקבצים הינה אסורה. המוצר הינו מוצר דיגיטלי ולא ינתן החזר כספי לאחר שליחת הקבצים למייל אותו הזנת.

כל הזכויות לשני אוסישקין וכל שימוש מסחרי/ הפצת הקובץ אסורה בהחלט.

לקוחות מספרים

"היה לנו חשוב לקבל הכוונה והדרכה מקצועית בנוגע לתכנון ועיצוב הבית – אך התקציב לא היה גבוה. לשמחתנו יש לך בדיוק את השירות המתאים וחשוב מכך, את הטאצ', הכשרון ומגוון רעיונות שיוצאים מהקופסא על מנת להפוך את החלום למציאות. נפגשנו לפגישת ייעוץ ראשונית…לאחר מכן קיבלנו חוברת מושקעת ומפורטת עם תמונות מדוייקות לנו, גוונים וחומרים, רשימת חנויות ובעלי מקצוע שאת מכירה וסומכת עליהם- דבר שמאוד עזר לנו לבחור נותני שירותים מצויינים. שוב המון תודה על התהליך האישי והמופלא"    
ריטה ורומה. כפר יונה 
"לקראת אמצע הבניה נמאס לנו ללכת לאיבוד והבנו שחייבים מישהו שיעשה סדר ואז נכנסה שני לתמונה- לקחה את המושכות לידיה, הכינה לנו סקיצות, המליצה לנו על בעלי מקצוע ועבדה מולם, כיוונה מה חשוב וכדאי ומה מיותר והכל בסבלנות, מקצועיות ומסירות אין סופית. היום, אני מסתכל אחורה ומבין איזה מזל שלקחנו את שני וכמה חבל שלא השכלנו לשכור את שירותיה בתחילת הבניה. אין לי ספק ששני לא הייתה מאפשרת לנו לבצע את הטעויות שביצענו בתחילת הדרך והייתה חוסכת לנו סכום אדיר של כסף וכאב לב… עיצוב פנים הוא עולם ומלואו ובטח לא מותרות ושני שדרגה לנו את הבית תוך חיסכון של סכום משמעותי!"    
סיוון וחנוך. בנימינה

רכשו עוד היום את כתב הכמויות!

עלות – 350 ש"ח 

עד סוף החודש- 169 ש"ח בלבד!

השימוש במוצר הוא לשימוש הפרטי של רוכש הקובץ. אין לשכפל, להעתיק, להעביר הלאה את הקבצים או חלק מהם. 

הפצת הקבצים הינה אסורה. המוצר הינו מוצר דיגיטלי ולא ינתן החזר כספי לאחר שליחת הקבצים למייל אותו הזנת.

כל הזכויות לשני אוסישקין וכל שימוש מסחרי/ הפצת הקובץ אסורה בהחלט.
דילוג לתוכן