ליווי עיצוב פנים בית בבנייה – בנימינה

שני היקרה!

רצינו לנסות להביע תודה במילים אבל אין ספק שאת האושר שלהגיע הבייתה מדי יום לבית כל כך מקסים, יפה ופונקציונלי קשה להביע בצורה שכזו. אז בכל זאת נגיד תודה על השדרוג שהבאת ליום  יום בחיינו, על הזמינות והעצות הטובות בימים, בלילות, בסופ"שים, במיילים, בהודעות, וואטסאפים, שיחות ועוד.. על הצטרפותך למסעות בחירת הרהיטים והאביזרים ובעיקר על טעם מופלא וסבלנות אין סופית.

סיון וחנוך

וכמה מילים ממני…

את סיוון וחנוך לוויתי לקראת סיום הבנייה של ביתם בבנימינה. כדי להכניס קצת סגנון מיוחד לבית המתאים לאופיים ולתת את התחושה שהם רוצים ליצור בבית. טיפלנו באיזור המטבח והסלון ויצרנו פרט נגרות מקסים החובק את כל האיזור הציבורי אשר גם פרקטי לאחסון (בכל איזור מאחסן את מה שדרוש באותו איזור) וגם נותן טון עיצובי לבית. במטבח הוספנו קיר עם דוגמת תחרת פרחים כדי ליצור חציצה קלה בין הסלון למטבח (להסתיר את צד התמי 4) אך עדיין חציצה אוורירית.

תכננתי עיצוב ייחודי לקיר המסדרון המשלב נגרות מיוחדת וטפט על מנת ליצור עניין במסדרון המוביל בין האיזור הציבורי לחדרי השינה. כמו כן עיצבנו את חדר השינה כחדר שינה נעים, רומנטי ונוסטלגי עם ארון ענק המשלב זכוכית סבתא ונישת טלוויזיה עם מדפים בתכלת-מעושן.

ולטאצ' האחרון לפני שנכנסים לבית, סיירנו יחד בחנויות לבחירת כל הרהיטים, גופי התאורה ופרטי העיצוב השונים לבית.

הבית יצא קסום, נעים ומשפחתי. נהניתי מאוד לעבוד עליו יחד עם סיוון וחנוך ולהגיע לבקר ולהתארח. תמשיכו להיות כה מקסימים!

תמונות נוספת מסיום הפרויקט – בקרוב!!!

עיצוב פנים בנימינה

עיצוב פנים בנימינה

הדמייה עיצוב פנים בית בנימינה

דילוג לתוכן