ליווי בנייה- שינויי דיירים בקיבוץ העוגן- מתן וטלי גל

שני ליוותה אותנו בבניית ביתנו הראשון בשכונת ההרחבה בקיבוץ ועזרה לנו להפוך אותו מקובייה אפורה לבית חם, נעים, משפחתי ומתאים בדיוק לנו.
שני הושיבה ותחקרה אותנו לפרטי פרטים על הרגלי היום יום שלנו (הזדמנות לשנות…) והמליצה והתאימה את עיצוב החלל כך שנוכל להרגיש שהבית מפנק ומשרת אותנו ביום יום.
בנוסף הפגינה מקצועיות ראויה להערכה בהכנת תכניות והדמיות, תוך ירידה לפרטים, וקצרה מחמאות מהקבלן ובעלי המקצוע על האפשרות להביא את התכניות לביצוע בקלות ובמהירות.
ממליצים בחום על שני לליווי ותכנון באופן הכי מקצועי ואישי שיש. על אחת כמה וכמה בבית הראשון שבונים בחיים.
טלי ומתן
כמה מילים ממני
טלי ומתן היו הפרויקט הראשון שלי כמעצבת פנים (עוד בזמן לימודי) ומספיק האמינו בי ובמקצועיות שלי כדי להפקיד בידי את ביתם הראשון ועל כך תמיד אודה להם- על הצ'אנס הראשון (ועל עוד לקוחות שהגיעו דרכם בהמשך…). העבודה מולם הייתה נפלאה- הם יודעים בדיוק מה הם רוצים, טלי הציפה אותי בתמונות השראה נהדרות לבית בסגנון אמריקאי עליו חלמה (וגם גדלה…) והם היו פרטנרים נהדרים!
טלי ומתן רכשו בית במסגרת פרויקט ההרחבה של הקיבוץ ולמעשה בחרו מודל לבית מתוך מס' אפשרויות שהציבו בפניהם. את אותה תכנית סטנדרטית שיפרתי – כמה קירות זזו, תכננתי מחדש את פריסת הריהוט בבית וכן את נקודות החשמל, תאורה ואינסטלציה…
מה עשינו?
בקומה הראשונה עדכנו את סידור המטבח והסלון כך שהבית ירגיש מרווח יותר ובהתאם ערכנו תכניות חשמל ואינסטלציה חדשות. כדי לייחד את הכניסה לבית וליצור רושם ראשוני מיוחד ייחסתי חשיבות לקיר שמול דלת הכניסה- ייחדנו אותו בבריקים, ספסל ישיבה מיוחד הכולל אחסון וקמין.
בקומה השנייה ערכנו שינויי די מסיבי של מיקומי הקירות, נישות ושיפרנו את חדר ההורים. כמו כן השמשנו את הגג- חלקו לטובת כביסה וחלקו כפינוק – ג'קוזי
לסיכום, קניית דירה מקבלן מצד אחד מלווה בהרבה התרגשות ושמחה אך לא תמיד מותאמת לצרכים, רצונות והחלומות שלנו מביתנו. שילוב של מעצבת פנים עוד לפני תחילת הבנייה הוא מושלם- מבצעים יחד עדכון של חלוקת הפנים של הבית (בקירות החוץ ופתחים לצערנו לא ניתן לגעת) ומתכננים בהתאם מחדש את כל מערכת החשמל והאינסטלציה. להתערבות זו של מעצבת בפרויקטים מסוג זה קוראים "שינויי דיירים". לעתים דרך הקבלן ניתן לקבל שירות זה אך לא באותה הרמה כמו מישהי הצמודה אליכם ודואגת לכל שלב ושלב בפרויקט וגם לתקציב שלכם.
תכנית הקבלן לקומה הראשונה- תכנית סטנדרטית וצפופה
תכנית הקבלן לקומה הראשונה- תכנית סטנדרטית וצפופה
עדכון התכנית כך שתתאים ללקוחות
עדכון התכנית כך שתתאים ללקוחות
תוכנית הקבלן לקומה השנייה
תוכנית הקבלן לקומה השנייה
שינויי דיירים
תכנית קומה עליונה לאחר השינויים שביצענו והשמשנו את הגג
דילוג לתוכן