יש פעמים כאלו שאתה נחשף לסרטון ברשת… לכאורה אינו קשור לעולמך ומשהו שם פשוט עושה לך את זה… יש חיבור מיידי. כך קרה לי עם הסרטון הבא

מה למעשה ראינו פה?
פרסומת גאונית של טויוטה אשר מדברת בדיוק על הדבר שבעיני הינו המפתח להצלחה של כל עסק- מהו הערך אותו אני נותנת ללקוחותיי. איך אנחנו מעניקים ללקוח שלנו את מה שהוא זקוק לו- בדרך הטובה ביותר. פה נמדד ה- HUMAN TOUCH שלנו בעסק…
כשאנחנו מתחילים פרויקט של בנייה או שיפוץ אנחנו יוצאים למעשה לנסיעה לעבר יעד לא ממש ברור, או לא ממש יודעים איך להגיע אליו. הסרטון שראיתם משקף עבורי בצורה הטובה ביותר את האופן בו אני מעניקה ללקוחותיי ליווי תוך חווית בנייה ושיפוץ נעימים. איך אני עושה זאת?

מכוונת עבורם את משענת הראש-
אני שומעת מאנשים רבים אשר לקחו מעצבת פנים ובסוף לא קיבלו את מה שהם ציפו או חלמו עליו. הרגישו כי המעצבת הגשימה את החלומות העיצוביים שלה אשר לא בהכרח תאמו לצרכים ולחלומות שלהם.
הערך העליון מבחינתי זה לשמוע את המשפחה- לעצב ולתכנן את הבית בדיוק עבורה. לכן אני מתחקרת את המשפחה ולומדת לעומק מה הם אוהבים, מה הדברים שמרגישים להם נוחים ויפים, מה ההתנהלות היומיומית שלהם, מה הצרכים, החלומות והתחביבים של כל אחד מבני המשפחה.
משענת ראש1

בהתאם אני מכינה תוכניות עם מספר אופציות אשר עונות על הצרכים והרצונות שלהם בצורה המיטבית ביותר. המטרה של "כיוון משענת הראש" איתה אנחנו מתחילים פרויקט – היא על מנת שכולנו – הלקוחות ואני יחד, נסתכל לאותו הכיוון, נחוש את אותם צרכים ונוחות שהלקוח מבקש.
משענת ראש 2

מהווה חגורת בטיחות –
לפני שאנו מתחילים את הנסיעה יחד- כדי שכולנו נהייה בטוחים ונדע מה הולך לקרות אני מכינה תמיד הדמיה של הבית. אני מטיילת יחד עם הלקוחות בבית שלהם לפני שבעצם נשבר קיר או הונח בלוק. ההדמייה מאפשרת ללקוחות להבין ולדעת איך הדברים הולכים להיראות – הם יכולים לקבל תחושה של המרחב, של הסגנון, הנגרות, החלונות. הנה סרטון קצר של טיול שעשיתי עם לקוחותיי בביתם החדש:)

מאירה להם את הדרך-
לאחר שסגורים על התוכנית הכללית, ראינו את ההדמיה ואנחנו שלמים עם התכנון של הבית אני ניגשת לעבודה על סט תכניות לקבלני הביצוע. מגוון התכניות הוא גדול וזו מסת העבודה העיקרית והקריטית שלי בפרויקט- כאן באה לידי ביטוי המקצועיות, הדייקנות, ירידה לפרטים כדי שהביצוע יהיה מדויק. כל מנורה בתוכנית חשמל יש מחשבה מאחוריה.
להאיר את הדרך

כמו כן בעת הבנייה או השיפוץ אני מבצעת פיקוח עליון בשטח- כלומר- אני נפגשת עם כל בעל מקצוע לפני תחילת עבודתו, יושבת איתו על התוכניות, מסמנים בשטח- מכוונת אותו כך שהכל ברור לפני ביצוע. כמובן שאני תמיד זמינה לבעלי המקצוע לשאלות נוספות בזמן העבודה ומגיעה למקום בהתאם לצורך. חשוב לי לציין שפיקוח עליון הוא לא פיקוח צמוד כמו שעושים מפקחי בנייה שתפקידם לפקח על העבודה בשטח באופן יומיומי.
באמצעות התוכניות והפיקוח העליון אני מתרגמת את החלום וההדמיה לעבודת שטח. מעבירה את תוכניות העבודה לבעלי המקצוע באופן ברור, מקצועי ומדויק כדי שידעו בדיוק לאן צריך "להגיע".
פיקוח עליון- להאיר את הדרך

מסירה את הלכלוך מהשמשה-
בעת בנייה ושיפוץ יש הרבה בחירות לבצע שלרוב אנו לא כל כך מבינים בהם והאפשרויות הן אינסופיות ולעיתים קשה לבחור בדרך הנכונה מבין כל טיפות הגשם. אני מלווה את הלקוחות בין בתי עסק לבחירת חומרי גמר. החשיבות לליווי היא בהתאמה נכונה של צבעים וטקסטורות, הכוונה למוצרים פרקטים ונכונים לבית ושמירה על התקציב.
מגבים

מהווה כרית אוויר-
בית זו ההוצאה הכי גדולה שלנו בחיים. בנוסף זהו תהליך ארוך, מלווה בהרבה מתחים, גם מבחינת היצע וגם מבחינת עלויות- ודווקא במקום הזה אנשים מנסים (ובצדק) לחסוך כל שקל ולכן חושבים שמעצבת פנים זה מותרות. מעצבת פנים מובילה ומלווה את הפרויקט ובעצם מהווה את הכרית אוויר של הלקוח במספר אופנים:
א) ייעוץ לבחירות והחלטות נכונות מתוך ידע, ניסיון ויכולת לראות את הדברים במצב המוגמר. תפקידי לכנס את הלקוח לפרקטיקה של הדברים. לפעמים רואים במגאזין משהו שנראה יפה אבל לא מתאים לגודל הבית/החדר, לא פרקטי ורחוק מהתקציב שלנו. העבודה שלי היא להביא ללקוח את התחושה שהוא קיבל את אותה תמונה אליו הביתה.
ב) חיסכון בעלויות- אני מאמינה שתכנון נכון לא צריך לעלות יותר ולא צריך להגדיל עבורו את המשכנתא. להפך- זה חוסך הרבה מפח נפש בעקבות רכישות מיותרות ולא נכונות, טעויות אשר מצריכות שינויים תוך כדי עבודה או בעתיד. אני יודעת להגיד בוודאות שכל לקוחותיי חסכו לא מעט כסף בפרויקט ובטח ובטח החזירו את העלות ליווי שלי.
כרית אוויר

מנעימה את הדרך
שני היתרונות שהזכרתי קודם למעשה תורמים ביצירת שקט נפשי. הדרך לעבר הגשמת החלום יותר נעימה, רגועה.. החיבור האישי שלי ללקוחות שלי נובע מכך שאני תמיד נמצאת בשבילם לכל דבר ועוזרת בכל דבר שיכולה ומאזנת בין הרצונות השונים לפעמיים של בני המשפחה.
מוזיקה

ובסוף… "הגענו ליעד"
בסופו של תהליך המטרה שלי היא להביא את הלקוחות ליעד -לחבר בין הנוחות, רצונות, חלומות, בטיחות, הכוונה, מיקוד, תקציב – ובעצם להביא את החלום למציאות ו…. בסוף כמו תמיד לשתות קפה יחד בבית החדש!
הגעת ליעד4

הגעת ליעד3

הגעת ליעד2

הגעת ליעד1
נפגש לקפה