כתבה נפלאה אודות הסטודיו והמוטו המוביל אותי בניהולו – במגאזין וואצאפ מוביל של לב השרון ועמק חפר. שמחתי לקחת חלק במגאזין יפהפיה זה
מוזמנים להיכנס וקרוא את הכתבה

נגיעה  אישית ומדוייקת לבית שלכם- סטודיו שני אוסישקין עיצוב ותכנון פנים בשרון

מגאזין וואצאפ עמק חפר ולב השרון – יולי 2017

'בית החלומות' הוא מושג מוחשי ונוכח במציאות היום יומית של שני אוסישקין-דרי,  מתכננת ומעצבת פנים. היא מלווה משפחות באחד מהתהליכים המרגשים ביותר בחייהם, ומאמינה שעם ליווי אישי ומקצועי ותכנית עבודה מסודרת גם בנייה ושיפוץ יכולים להיות חוויה טובה ורגועה.

הקשר והחיבור עם האנשים מהווים מבחינתה של שני אוסישקין, את הבסיס לליווי משפחות בתהליך של בנייה ושיפוץ. לכן היא מקדישה תשומת לב להכרות והבנת המשפחה העומדת מולה. מכאן גם החיבור עם בעלי המקצוע והספקים אשר בוחרת בקפידה לעבוד עימם. גישתה הישירה והקשר החם שהיא יוצרת עם לקוחותיה מאפשר לה להביא לידי ביטוי את צרכיהם ורצונותיהם באופן מדויק.

לשני יכולת תכנונית מיוחדת לצד ראיה עיצובית מדויקת, מרשימה ובלתי מתפשרת. כשאני מתבוננת בתיק העבודות שלה נראה שיש לשני סגנון האופייני רק לה – מצד אחד רכות ורומנטיות המזכירים את הסגנון הכפרי, ומנגד- קווים מאוד נקיים וטבעיים, תוך שימוש בצבעים רכים המזכירים את הסגנון הסקנדינבי-מודרני. כך שני מייצרת בתים מלאים בסטייל לצד חמימות וביתיות. פן נוסף הייחודי לשני הינו החיבור בין הבית לסביבה הטבעית המקיפה אותו "זהו חלק בלתי נפרד ממני כמושבניקית בנשמה".

שני גדלה בכפר הס למשפחה חקלאית מוכרת וכיום מתגוררת עם משפחתה בבית יצחק. היא סיימה לימודי תואר ראשון בתקשורת ומנהל עסקים ועבדה במשך מספר שנים בתחום הפקת אירועים עסקיים. לפני שמונה שנים חזרה לחלום ילדות – תכנון ועיצוב בתים. לאחר שלוש שנות לימוד והצטיינות, פתחה סטודיו לעיצוב ותכנון וכבר ליוותה משפחות רבות בבנייה ובשיפוץ בתיהם.

"בניית בית או שיפוץ הם מההוצאות הגדולות בחיינו ולכן מצריכים ליווי צמוד ומקצועי אשר ייתן מענה לחלומות המשפחתיים, לפתרונות הטכניים, לבחירות הנכונות, למעקב אחר התקציב ולקשר עם בעלי המקצוע השונים. הליווי המקצועי יוצר ביטחון לבני המשפחה, חוסך הרבה לחצים, מונע מפחי-נפש ואף חוסך לא מעט עלויות".

שני מקפידה על סדר וארגון בפרויקט ועל יצירת שלבי עבודה ברורים. " יצרתי תהליך מובנה ומסודר שמטרתו לייצר בראש ובראשונה  שקט וביטחון אצל הלקוחות. עם תחילת הפרויקט אני מכינה תכנית ברורה שמציגה את שלבי העבודה, לו"ז ויש הכוונה מאוד מסודרת לפני כל שלב. הלקוחות שלי יודעים שיש מי שרואה את הפרויקט שלהם בהיבט הכולל וגם בפרטים הקטנים, מכוון אותם כל הזמן ונותן מענה להם ולבעלי המקצוע".

שני עוסקת בעיקר בליווי צמוד ומלא בעת בנייה ושיפוץ בתים פרטיים ודירות באזור השרון, הכולל תכנון ועיצוב למערך הפנים של הבית וכולל הוצאת סט תכניות עבודה, בחירת חומרי גמר וליווי בזמן הפרויקט. בנוסף נותנת מענה נקודתי באמצעות פגישות ייעוץ, תכנון ועיצוב חדרים מורכבים כגון- חדרי מקלחות ומטבחים וכן תכנון פרטי נגרות מיוחדים לחללי הבית.

שני אוסישקין – עיצוב ותכנון פנים | 052-8701204 | כפר הס | www.shanio.co.il | [email protected]   

עומדים לקראת שיפוץ או בניה?

מוזמנים ליצור עימי קשר לפגישת היכרות

דילוג לתוכן