הפורמט המלא לתכנון עיסקי ושיווקי

הנה מתחילה שנה חדשה וזה זמן נהדר לכל העצמאיות שכאן – לעשות קצת חשבון נפש (ובנק) על השנה שעברה…ולתכנן את השנה הקרבה – יעדים עסקיים ואישיים וכמובן להוריד לפרקטיקה עם תוכנית עסקית ושיווקית.

בימים האחרונים אני מקבלת הרבה פניות ממתאמנות עצמאיות אשר אני מלווה במנטורינג – בבקשה לדיוק תוכנית עסקית לקראת השנה הבאה …

לאורך השנים כעצמאית, יזמית, מנטורית לעצמאיות, מרצה באקדמיה לקראת יציאה לעצמאות וגם בואו נודה…חולת אקסלים – דייקתי את הפורמט על מנת לתת את מלוא הבהירות עבור השנה הבאה עלינו לטובה.

חשוב לי לציין כי הפורמט אינו מהווה תחליף למיקוד וליווי עיסקי ומקצועי – ואם תרצו בכך- אשמח לסייע לכם.

מעוניינים בפורמט תכנון עיסקי?

מה הקובץ יעניק לך?

הקובץ הינו קובץ אקסל מושקע ומסודר להורדה למחשב האישי שלכם, הכולל:

  • סל מוצרי העסק כולל חישוב רווח 
  • תכנון שנתי להכנסות והוצאות- יצירת יעדים להכנסות העסק, תוך הבנת הוצאות העסק, עלויות מס וחיבור של הכל יחד לעבר החלום הגדול שלנו. התכנון הוא חודשי-רבעוני ושנתי. 
  • גאנט שיווק שנתי – לגזור את התוכנית העסקית לתוך הפרקטיקה… מה מתכננת לעשות בכל ערוץ שיווק על מנת להגיע ליעדים. 
  • אקסל לחישוב הוצאות שנתיות – קבועות ומשתנות. 
  • אקסל למעקב חודשי אחר הכנסות והוצאות. 
המחיר בהנחה מיוחדת לרגל מלחמת "חרבות ברזל" ולזמן מוגבל עד ה-30.5.24 בלבד. לאחר מכן יעלה בחזרה למחירו המקורי- 380 ש"ח. 
המוצר הינו מוצר דיגיטלי
ולא ינתן החזר כספי לאחר שליחת הקבצים למייל אותו הזנת.

השימוש במוצר הוא לשימושי הפרטי, אין לשכפל, להעתיק, להעביר הלאה את הקבצים או חלק מהם. הפצת הקבצים הינה אסורה.

כל הזכויות ל׳שני אוסישקין וכל שימוש מסחרי/ הפצת הקובץ אסורה בהחלט.

קצת עלי...

נעים מאוד, שמי שני אוסישקין. 

לפני הכל אמא ל-2 בנות שמעוררות בי השראה מידי יום- אריאל והילי. הן מזכירות לי מידי יום שעם נחישות (יש לי ילדה ג'ינגית…. ידעתם?), אמונה עצמית ובעיקר אותנטיות- השמים הם הגבול.

בעלת תואר ראשון במנהל עסקים ותקשורת, תוך התמחות בשיווק ותקשורת פופולארית

בוגרת סדנאות NLP, אימון ויעוץ עיסקי, שיווק והעצמה אישית. 

יזמית ופרוייקטורית בתחומי נדל"ן, יזמות עיסקית ושותפה בהקמת חברות.

שנות ניסיון בעולמות השיווק, ניהול מרקום והפקות ארועים עסקיים.

את כל הידע והניסיון שצברתי אני מביאה לידי ביטוי כעצמאית בעלת סטודיו בוטיק מצליח לעיצוב ותכנון פנים במשך מעל עשור בו ליוויתי עשרות משפחות לעבר בית חלומותיהם.

בשנים האחרונות מרצה באקדמיה למקצועות עיצוב פנים, שיווק וניהול ומנחת סדנאות "מספסל הלימודים לפרקטיקה".

מלווה כמנטורית עצמאיות בתחילת דרכן- מעצבות, אדריכליות ובעלות עסקים קטנים – שלא רוצות לוותר על האני שלהן בתוך הדבר הזה שנקרא "עסק". 

שלך,

שני

בואו נדבר...

להיות עצמאית זה מסוכן…. כמה פעמים שמעת את המשפט הזה?

במשך שנים חלמתי להיות עצמאית – להרגיש חופש לצד יצירתיות ויזמות.

בכל מקום עבודה שעבדתי כשכירה- הלקוחות חשבו שאני הבעלים של העסק. היה לי אכפת. נתתי את הנשמה- רציתי לשפר את תהליכי העבודה, שהעסק יראה טוב יותר, ירוויח יותר, ייגדל, יתפתח… אבל הייתי כבולה. כבולה לחלומות של המנהלים שמעליי. כבולה לתנאי עבודה ומשכורת לא מספקים שפגעו במוטיבציה שלי.

כילדה, ראיתי את אבא שלי החקלאי, עובד קשה- מנהל עסק עצמאי, מנהל עובדים ונלחם על כלכלת המשפחה. כאב לי לראותו עובד קשה ולחוץ כלכלית לעומת אבות שכירים שנראו "מסודרים" יותר. יחד עם זאת, ראיתי אבא זמין לבני המשפחה, אוהב את העבודה שלו ועם מוטיבציה ורוגע. והאמת- מעולם לא הרגשנו מחסור בבית. כבר כילדה – האמנתי בתוך תוכי שאפשר לעשות זאת אחרת- לקבל את אותם ערכים ויתרונות בעבודה פחות מאומצת. 

עם השנים חלומותיי נעצרו- כל פעם בעקבות מאורע אחר. חוויות חיים מאתגרות ושוברות שהוסיפו פחדים, חוסר אמונה עצמית, ביטחון עצמי נמוך וכך כל פעם אמרתי לעצמי שעכשיו זה לא הזמן… יום אחד… כשיתאים…

אבל הרגע המתאים הוא עכשיו! כי החיים שלנו הם כאן ועכשיו. כל צעד שנעשה היום – בונה את אותו "יום אחד" הזה שאנחנו מחכות לו!

היום אני פועלת יום יום להגשמת החלומות שלי. מקפידה לחלום כל הזמן, לתמלל את החלומות לידי מטרות ופעולות. שומרת על מוטיבציה גבוהה על ידי העשרה עצמית והתפתחות אישית בתחומים שונים. חלומות שנראו בעבר כבלתי אפשריים- להקים עסק מצליח משלי, להפוך ליזמית, מרצה באקדמיה, להעביר סדנאות לעשרות משתתפים ולהוביל יד ביד עצמאיות לעבר ההצלחה שלהן. מבחינתי אלו חלומות שהתגשמו. אני מהווה עבור עצמי השראה לעוצמה נשית, שיכולה להתרומם כמו עוף החול שוב ושוב – ולגדול. ולגדול עוד.

דילוג לתוכן