האם זה מתאים לנו?

לקראת שיפוץ?
לאורך השנים בהן אנו גרים בבית אנו חולמים על השינויים שנבצע, מאילו קירות נשמח להיפרד לשלום וכיצד נחדש את הבית כך שיתאים לשינויים המתרחשים עם השנים- בהרכב המשפחה, בצרכים וגם להתאים את הבית לזמנינו מבחינה עיצובית ותכנונית. באם אתם לקראת שיפוץ קל אשר אינו מצריך ליווי מלא והכנת תוכניות לבעלי המקצוע- פגישת הייעוץ בדיוק עבורכם!
 
לקראת רענון עיצוב הבית?
לא תמיד יש לנו תקציב או רצון לחולל מהפך בבית אשר מצריך שבירת קירות או החלפת כל הרהיטים.
לעיתים ממש אצלכם בבית ובמחסן יש אוצרות רבים אשר עם הכוונה נכונה ימצאו את מקומם החדש בבית ובשילוב מעט רכישות או שינויים במערך הריהוט – יתקבל בית כמו חדש במינימום תקציב.
הפגישה מתאימה גם לקראת מעבר לבית חדש- ייעוץ למיקום הרהיטים החדשים ותוספות מומלצות כדי להפוך אותו לבית עליו אתם חולמים. 

מה תקבלו בפגישה?

  • המלצות לחלוקת חלל פנימית והעמדת ריהוט 
  • המלצות לשינויים ותוספות – חשמל, תאורה, אינסטלציה, נגרות וכד'
  • התאמת תאורה ואבזור הבית 
  • בחירת צבעים, חומרים וטקסטורות לבית
  • רשימת רכישות מומלצות המותאמות לסגנון ולדרישות הבית – ריהוט, תאורה, טקסטיל, חפצי נוי ועוד… 
  • רשימת בעלי מקצוע, ספקים וחנויות הרלוונטים לכם לסגנון ולתקציב המבוקש- לחסכון בכסף ובזמן חיפוש.
 
ואיך אמשיך לבד לאחר הפגישה? 
בסיום הפגישה אוציא עבורכם מדריך אישי עם הכוונה מלאה באופן ברור מדוייק לכל חדרי הבית-  תכנון פנים וריהוט, הכוונה עיצובית, בחירת צבעים, תמונות השראה ולינקים למוצרים רלוונטיים ומדוייקים לכם.
מדובר על עוד שעות מחקר וכתיבה מאחורי הקלעים  בסטודיו שיאוגדו למדריך שישרת אתכם וכך תוכלו לצאת לדרך לשדרוג הבית שלכם – להיות ממוקדים ללא טעויות, תוך חיסכון בזמן וכסף. לקוחות שלי קוראים למדריך "התנ"ך של הבית" ולא סתם…
 
לכן גם אין צורך לכתוב בפגישה! חשוב לי שננצל את המפגש כמה שיותר. 
 

עלות יום יעוץ וחוברת הדרכה אישית-
3200 ש"ח

הערה: 
עלויות הינן לפגישות בגבולות הרצליה- חדרה. מעבר לגבולות אלו- תיתכן תוספת עלות נסיעה- יימסר טלפונית. 
הפגישות אינן כוללות הכנת תוכניות, שרטוטים, הדמיות ובניית תקציבים. ללא יעוץ המשך לאחר הפגישה. 

המחיר כולל מע"מ 

לתיאום יעוץ – השאירו פרטים ואחזור אליכם 

דוגמא לתיק עיצוב אישי- חוברת ההדרכה שנשלחה ללקוח לאחר פגישת היעוץ 

עליי והסטודיו

היי, שמי שני אוסישקין – מעצבת פנים בעלת סטודיו בוטיק המתמחה בעיצוב ותכנון פנים. אני מלווה משפחות מאזור השרון והמרכז בעת בנייה או שיפוץ בתיהם. 
ייחודיות הסטודיו הנה ביכולת תכנון גבוהה– מציאת פתרונות יצירתיים ומיוחדים בתכנון הבית וזאת לצד עיצוב מדויק ועדכני. סגנון העיצוב המזוהה איתי נע בין כפרי מעודן למודרני נקי, אשר עושה שימוש בצבעים רכים וחומרים טבעיים.
 
אני רואה לנגד עיני את חשיבות ההכוונה והסדר במהלך ליווי הפרויקט, זאת באמצעות תכנית עבודה הכוללת יצירת לוח זמנים ומשימות מפורט, התאמת התקציב וליווי צמוד ואישי של לקוחותיי לכל אורך הפרויקט.

 

זהו תהליך יצירה שלנו יחד והתוצאה הסופית הינה בית משפחתי, פרקטי ומעוצב, שמחכים לחזור אליו בסוף היום 

ולבלות בו יחד עם האנשים שאנחנו אוהבים.

לקוחות מספרים

main_meirav

יעוץ לעיצוב הבית

"היה לנו חשוב לקבל הכוונה והדרכה מקצועית בנוגע לעיצוב הבית ברמה הפונקציונאלית וברמה העיצובית, אך התקציב לא היה גבוה. לשמחתנו לך מיש בדיוק את השירות המתאים וחשוב מכך, את הטאצ', הכשרון ומגוון רעיונות שיוצאים מהקופסא על מנת להפוך את החלום למציאות. נפגשנו לפגישה ראשונית בה עברת חדר חדר בבית, רשמת, הצעת והעלאת רעיונות שלא היינו חושבים עליהם לבד. לאחר מכן קיבלנו חוברת מושקעת ומפורטת עם תמונות, צבעים, דוגמאות של רהיטים, תאורה ואקססוריז עם רשימת חנויות אופציונאליות ולינקים להזמנת מוצרים מהרשת. בנוסף הגדלת ושלחת לנו רשימה ארוכה ומפורטת של ספקים, בעלי מקצוע שאת מכירה וסומכת על העבודה שלהם- דבר שמאוד עזר לנו לבחור נותני שירותים מצויינים. שוב המון תודה על התהליך האישי והמופלא" 

mainjl

שיפוץ ברמת אמיר (צורן)

"אין לנו מילים לתאר עד כמה שאנו שמחים ומאושרים שמצאנו אותך! בחורה יסודית עד הפרט האחרון… שני הציגה לפנינו לפחות 3 אופציות לתכנון חדר אמבטיה מחדש,כולל שרטוטי בניה והריסה,חשמל,תכנון נגרות ותכנון אינסטלציה..שני לוותה את בעלי המקצוע בפרטים הקטנים ביותר על מנת להגיע לתוצאה הסופית המדהימה! שני תמיד גם נתנה ייעוץ ותכנון לפינות נוספות בבית בלי שהיינו צריכים לבקש..והכל בנועם,מקצועיות וחיוך.." 

thankyou_na

שיפוץ בית סוכנות בנווה חיים

"חשבנו שאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים ולעשות את זה לבד, רק לקחנו את שני לעזרה עם קטנה בעיצוב המטבח. מהר מאוד הבנו שמה ששני יכולה לתת הוא הרבה יותר מעזרה קלה… מהר מאוד נתנו לשני לעצב לנו את כל הבית. לקחנו את הבית הישן של סבא וסבתא והרבה רצונות מהותיים לצד קטנוניים, והפכנו אותו לבית מרווח מאוד, ביתי, חם ומעוצב, אבל הכי חשוב כמו שדמיינו. שני "זרמה" אתנו וגם חיברה אותנו לפרקטיקה וגרמה לנו להפוך פנטזיה למציאות. הערך המוסף של שני ניכר במהלך השיפוץ שוב ושוב ובחיי היום יום בבית, דברים  קטנים שלא היינו חושבים עליהם בחיים וכמובן המטבח הכי יפה בעולם…"

עיצוב פנים בנימינה ראשי

ליווי בנייה בבנימינה

"לקראת אמצע הפרויקט הבניה החלטנו שנמאס לנו ללכת לאיבוד וחייבים מישהו שיעשה סדר וכאן נכנסה שני לתמונה- לקחה את המושכות לידיה, הכינה לנו סקיצות, המליצה לנו על בעלי מקצוע ועבדה מולם, המליצה מה לדעתה חשוב וכדאי ומה מיותר והכל בסבלנות, מקצועיות ומסירות אין סופית. היום, לאחר כשנה וחצי בבית אני מסתכל אחורה ומבין איזה מזל שלקחנו את שני וכמה חבל שלא השכלנו לשכור את שירותיה בתחילת הבניה. אין לי ספק ששני לא הייתה מאפשרת לנו לבצע את הטעויות שביצענו בתחילת הבניה והייתה חוסכת לנו סכום אדיר של כסף וכאב לב… עיצוב פנים הוא עולם ומלואו ובטח לא מותרות ושני שדרגה לנו את הבית תוך חיסכון של סכום משמעותי!"

עומדים לקראת בנייה או שיפוץ?  מעוניינים בליווי צמוד ואישי שלי?  

מזמינה אתכם לפגישת היכרות ללא התחייבות 

בזום או במשרדי הסטודיו

מוזמנים להמשיך לעקוב אחרי גם ברשתות החברתיות –

לעוד טיפים, השראה ומעקב אחרי פרוייקטים משולחן העבודה! 

מוזמנים ליצור עימי קשר

052-8701204

כתובת הסטודיו: כפר הס, לב השרון. פגישות בתיאום מראש בלבד

© כל הזכויות שמורות לשני אוסישקין בלבד

שנדבר? רק נשאר להשאיר פרטים ואחזור אליך בהקדם!

דילוג לתוכן